Heej...

Hej  idag är det Fredag den 13 och jag har inte haft nån otur än så länge iallafall.
På ridningen idag red vi barbacka och det var 2 stycken som ramlade av! Inte så kul.
Jag hade Penny på lektionen, hon var GÖÖR snäll.
Idag i skolan var de typ utedag så vi gick till Djupsundet.
När vi gick dit eller när vi va där så tappade jag min plupp på örhänget så jag blev 'ganska' irriterad...
När vi va där så körde vi typ en blandning mellan basket och fotboll med en stor yogaboll.
Det var jätte kul!!
Ja men nu måste jag gå se Hej då!
/Sandra! ♥:)

Kommentarer
Postat av: Alva, din allra bästa vän

tjenamors, jag höll på att ramla av jag med

på ridlektionen, mynta var väääällddiiigt pigg.

men hon var så sköön barbacka.

många varma kramar eran bästis Alva

2011-05-13 @ 21:05:33
Postat av: Alva, din allra bästa vän

p.s ska du aldrig sluta tappa

örhängsplupparna?! :):):)

kram Alva

2011-05-13 @ 21:14:13
Postat av: sandra <3

Eller hur mamma berättade det! Vad bra att hon var skön iallafall! :)

Jo jag hoppas det. Mamma har köpt 4 par nu så jag har lite extra. :)

/Bästisen Sandra! <3

2011-05-14 @ 19:13:57
Postat av: KaramELLEN

vilket kul kanlas camilla hade :)

2011-07-07 @ 21:35:04
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0