Bowling!!

Hej!!
Idag va jag och bowla men asså jag glömde att ta kort så det kanske blir lite andra bilder istället.
Imorn ska min storasyster och hennes barn Martin och Frida komma hit och kanske följa med till ridningen som är kl 4.
Efter vi hade bowlat åt vi Burger King! mmm...
Jaja....
Här kommer lite bilder på...


En söt liten hund som heter Taison!

En stoor söt hund som heter Kata hon bode tillsammans med Taison! Storleksskillnad!!!

Min söta lilla hamster som tyvärr ine lever längre. :( Lillis.

Kommentarer
Postat av: Saraaaaaaaaaaaaa

Ursäkta.. ÅT ni hela burger king xd .. ?

2011-03-08 @ 19:50:52
Postat av: sandra <3

NEJ såklart inte det fattar du väl???!!!

XD

2011-03-09 @ 15:10:48
URL: http://sarosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0